[RESTO] Druid BiS (T10)
3 posters
The Genesis forum :: World of Warcraft :: Class guides :: WotLK :: Druid
Strana 1 z 1
[RESTO] Druid BiS (T10)
Head
1. Sanctified Lasherweave Helmet - T10
Neck
1. Bone Sentinel's Amulet - Lord Marrowgar (ICC 25HC)
Shoulders
1. Sanctified Lasherweave Pauldrons - T10
2. Shoulders of Frost-Tipped Thorns - Blood Prince Council (ICC 25HC)
Back
1. Greatcloak of the Turned Champion - Deathbringer Saurfang (ICC 25HC) (Srovnatelný s Instanity backem ToGC 25)
Chest
1. Sanguine Silk Robes - Blood Prince Council (ICC 25HC)
2. Sanctified Lasherweave Robes - T10
Wrist
1. Bracers of Eternal Dreaming - Valithria Dreamwalker (ICC 25HC)
Hands
1. Sanctified Lasherweave Gauntlets - T10
Waist
1. Professor's Bloodied Smock - Professor Putricide (ICC 25HC)
Legs
1. Sanctified Lasherweave Legplates - T10
Feet
1. Plague Scientist's Boots - Festergut (ICC 25 HC)
2. Sandals of the Mourning Widow - Faction Champions (ToGC 25)
2. Blessed Cenarion Boots - Craft (LW) Reputace The Ashen Verdict
Finger
1. Memory of Malygos - Sindragosa (ICC 25HC)
2. Ashen Band of Endless Wisdom - Reputace The Ashen Verdict (Exalted)
Trinket
1. Solace of the Fallen - Lord Jaraxxus (ToGC 25)
2. Solace of the Fallen - Lord Jaraxxus (ToC 25)
2. Althor's Abacus - Icecrown Gunship Battle (ICC 25HC)
1*. Glowing Twilight Scale - Top při otevřeném Ruby Sanctum
Weapon
1. Val'anyr, Hammer of Ancient Kings
2. Trauma - Rotface (ICC 25HC)
Offhand
1. Sundial of Eternal Dusk - Sindragosa (ICC 25HC)
Relic
1.Idol of the Black Willow - 30x Emblem of Frost
Vysvětlivky
Val'anyr, Hammer of Ancient Kings VS Trauma
Trauma nám nabízí opravdu zajímavý a užitečný bonus k našemu healu, ale i přesto bonus z Traumy nestačí na schopnosti Val'anyr.
Vysvětlení je jednoduché ... Trauma je velice nepraktická u bossu kteří nedisponují AURA PERIODIC DAMAGEM, v těchto fightech jde obrovské % bonusu z traumy do overhealu takže nám na bosovi nemusí tvořit ani 5% celkového healu, a to nemluvím o tom že procnutí traumy je nevyzpytatelné... nevíte kdy (1% na proc), ani kde (na jakém targetu) bonus procne. Zatím co pří procu Val'anyr můžeme absorb směřovat na lidi kteří sou v potencionálním ohroženi, např tank, mele nebo jakýkoliv jiný target. Ještě k tomu všemu má absorb od Val'anyr trvání 9 sec což jo velice praktické.
Pří bosech kteří disponují AURA PERIODIC DAMAGEM, např: Sindragosa, Blood-Queen Lana'thel... jsou síly těchto dvou zbraní už o dost víc vyrovnanější, obě zbraně vám mohou na těchto fightech tvořit 10 a více % vašeho celkového healingu. Bohužel i na těchto fightech bývá bonus od Val'anyr lepší, praktičtější. Trauma je sice dobrá zbraň, ale její praktické využiti na většině fightu je špatné.
Jako poslední bych chtěl dodat že absorb je vždy lepší než heal ... nikdy nejde do overhealu, a je lepší když target nedostane dmg žádnou než když ji dostane a někdo to musí vyhealovat.
Pro 10man raidy ztrácí Trauma účinnost a je prakticky nevyužitelná... při 10ti lidech v raidu kdy nejsou všichni na jednom místě je trauma velice slabá.
Solace of the Fallen VS Althor's Abacus
Althor's Abacus je rinket který nám nabízí o 51SP navíc oproti Solace of the Fallen.
Bohužel Solace of the Fallen dává 128 Mp5 což není ani náhodou zanedbatelné množství, určitě je to lepší než 51 SP... ale v potaz se musí také brát bonus z trinketu Althor's Abacus který může činit až 3% celkového healingu. Každopádně osobně doporučuji volbu 2x Solace of the Fallen která nám poskytuje opravdu obrovský boost našeho Mp5. (Trinkety lze měnit podle fightu který vás čeká)
T10
T10 nám přináší dva vcelku užitečné bonusy.
Takže jsem sestavil dvě verze.
1. 4x T10 + Shoulders of Frost-Tipped Thorns, pro ty kterým je proti srsti brát cloth věci +4SP + 84 Haste (Sockety jsou započítány)
2. 4x T10 + Sanguine Silk Robes + 5SP + 98Haste, boost o proti Shoulders of Frost-Tipped Thorns je v celku zanedbatelný ... konkrétně se jedná o +2SP + 14Haste, ale pro hrotiče tu mam i tuto variantu.
Pro 10man raidy ztrácí T10 bonusy účinnost a nejsou tak dobře využitelné.
Haste, Gemování, Talenty, Glyphy
Červené sloty - 23 Spell Power
Modré sloty - 12 Spell Power + 10 Spirit / 23 Spell Power (Preferuji 23 SP)
Žluté sloty - 12 Spell Power + 10 Haste / 23 Spell Power (Preferuji 23 SP)
Sečteno podtrženo nám to v BiS dělá něco okolo 860 haste!!! Tudíž se vcelku výrazně změní naše talenty ... odebereme talent Celestial Focus + 1 bod z talentu který mate na aktivaci 4tého řádku, a 4 body budeme moct libovolně vložit do Restoration stromu.
Glyphy
1. Glyph of Swiftmend
2. Glyph of Wild Growth
3. Glyph of Rejuvenation - Tento glyph bych měnil podle fightu. (Glyph of Rapid Rejuvenation, Glyph of Nourish, Glyph of Innervate, Glyph of Rejuvenation)
1. Sanctified Lasherweave Helmet - T10
Neck
1. Bone Sentinel's Amulet - Lord Marrowgar (ICC 25HC)
Shoulders
1. Sanctified Lasherweave Pauldrons - T10
2. Shoulders of Frost-Tipped Thorns - Blood Prince Council (ICC 25HC)
Back
1. Greatcloak of the Turned Champion - Deathbringer Saurfang (ICC 25HC) (Srovnatelný s Instanity backem ToGC 25)
Chest
1. Sanguine Silk Robes - Blood Prince Council (ICC 25HC)
2. Sanctified Lasherweave Robes - T10
Wrist
1. Bracers of Eternal Dreaming - Valithria Dreamwalker (ICC 25HC)
Hands
1. Sanctified Lasherweave Gauntlets - T10
Waist
1. Professor's Bloodied Smock - Professor Putricide (ICC 25HC)
Legs
1. Sanctified Lasherweave Legplates - T10
Feet
1. Plague Scientist's Boots - Festergut (ICC 25 HC)
2. Sandals of the Mourning Widow - Faction Champions (ToGC 25)
2. Blessed Cenarion Boots - Craft (LW) Reputace The Ashen Verdict
Finger
1. Memory of Malygos - Sindragosa (ICC 25HC)
2. Ashen Band of Endless Wisdom - Reputace The Ashen Verdict (Exalted)
Trinket
1. Solace of the Fallen - Lord Jaraxxus (ToGC 25)
2. Solace of the Fallen - Lord Jaraxxus (ToC 25)
2. Althor's Abacus - Icecrown Gunship Battle (ICC 25HC)
1*. Glowing Twilight Scale - Top při otevřeném Ruby Sanctum
Weapon
1. Val'anyr, Hammer of Ancient Kings
2. Trauma - Rotface (ICC 25HC)
Offhand
1. Sundial of Eternal Dusk - Sindragosa (ICC 25HC)
Relic
1.Idol of the Black Willow - 30x Emblem of Frost
Vysvětlivky
Val'anyr, Hammer of Ancient Kings VS Trauma
Trauma nám nabízí opravdu zajímavý a užitečný bonus k našemu healu, ale i přesto bonus z Traumy nestačí na schopnosti Val'anyr.
Vysvětlení je jednoduché ... Trauma je velice nepraktická u bossu kteří nedisponují AURA PERIODIC DAMAGEM, v těchto fightech jde obrovské % bonusu z traumy do overhealu takže nám na bosovi nemusí tvořit ani 5% celkového healu, a to nemluvím o tom že procnutí traumy je nevyzpytatelné... nevíte kdy (1% na proc), ani kde (na jakém targetu) bonus procne. Zatím co pří procu Val'anyr můžeme absorb směřovat na lidi kteří sou v potencionálním ohroženi, např tank, mele nebo jakýkoliv jiný target. Ještě k tomu všemu má absorb od Val'anyr trvání 9 sec což jo velice praktické.
Pří bosech kteří disponují AURA PERIODIC DAMAGEM, např: Sindragosa, Blood-Queen Lana'thel... jsou síly těchto dvou zbraní už o dost víc vyrovnanější, obě zbraně vám mohou na těchto fightech tvořit 10 a více % vašeho celkového healingu. Bohužel i na těchto fightech bývá bonus od Val'anyr lepší, praktičtější. Trauma je sice dobrá zbraň, ale její praktické využiti na většině fightu je špatné.
Jako poslední bych chtěl dodat že absorb je vždy lepší než heal ... nikdy nejde do overhealu, a je lepší když target nedostane dmg žádnou než když ji dostane a někdo to musí vyhealovat.
Pro 10man raidy ztrácí Trauma účinnost a je prakticky nevyužitelná... při 10ti lidech v raidu kdy nejsou všichni na jednom místě je trauma velice slabá.
Solace of the Fallen VS Althor's Abacus
Althor's Abacus je rinket který nám nabízí o 51SP navíc oproti Solace of the Fallen.
Bohužel Solace of the Fallen dává 128 Mp5 což není ani náhodou zanedbatelné množství, určitě je to lepší než 51 SP... ale v potaz se musí také brát bonus z trinketu Althor's Abacus který může činit až 3% celkového healingu. Každopádně osobně doporučuji volbu 2x Solace of the Fallen která nám poskytuje opravdu obrovský boost našeho Mp5. (Trinkety lze měnit podle fightu který vás čeká)
T10
T10 nám přináší dva vcelku užitečné bonusy.
Takže jsem sestavil dvě verze.
1. 4x T10 + Shoulders of Frost-Tipped Thorns, pro ty kterým je proti srsti brát cloth věci +4SP + 84 Haste (Sockety jsou započítány)
2. 4x T10 + Sanguine Silk Robes + 5SP + 98Haste, boost o proti Shoulders of Frost-Tipped Thorns je v celku zanedbatelný ... konkrétně se jedná o +2SP + 14Haste, ale pro hrotiče tu mam i tuto variantu.
Pro 10man raidy ztrácí T10 bonusy účinnost a nejsou tak dobře využitelné.
Haste, Gemování, Talenty, Glyphy
Červené sloty - 23 Spell Power
Modré sloty - 12 Spell Power + 10 Spirit / 23 Spell Power (Preferuji 23 SP)
Žluté sloty - 12 Spell Power + 10 Haste / 23 Spell Power (Preferuji 23 SP)
Sečteno podtrženo nám to v BiS dělá něco okolo 860 haste!!! Tudíž se vcelku výrazně změní naše talenty ... odebereme talent Celestial Focus + 1 bod z talentu který mate na aktivaci 4tého řádku, a 4 body budeme moct libovolně vložit do Restoration stromu.
Glyphy
1. Glyph of Swiftmend
2. Glyph of Wild Growth
3. Glyph of Rejuvenation - Tento glyph bych měnil podle fightu. (Glyph of Rapid Rejuvenation, Glyph of Nourish, Glyph of Innervate, Glyph of Rejuvenation)
Naposledy upravil silverr dne Sun Sep 01, 2013 12:24 am, celkově upraveno 25 krát
silverr- Poeet p?íspivku : 578
Points : 506
Registration date : 02. 07. 10
Re: [RESTO] Druid BiS (T10)
Ta trauma + 4x t10 set bonus su uplne nevyuzitelne
Whipe- Poeet p?íspivku : 23
Points : 22
Registration date : 19. 10. 12
.
Whipe napsal:Ta trauma + 4x t10 set bonus su uplne nevyuzitelne
Pokud se bavíme o 10man raidech tak je pravda že, trauma i t10 bonus jsou hodně nepraktické, ale ve 25man raidech s tímto tvrzením nesouhlasím.
Spíše se přikláním k tvrzení že na serveru kde hraješ jsou tyto věci bugle (např že trauma neprocuje s hotek)...
silverr- Poeet p?íspivku : 578
Points : 506
Registration date : 02. 07. 10
Re: [RESTO] Druid BiS (T10)
silverr napsal:Whipe napsal:Ta trauma + 4x t10 set bonus su uplne nevyuzitelne
Pokud se bavíme o 10man raidech tak je pravda že, trauma i t10 bonus jsou hodně nepraktické, ale ve 25man raidech s tímto tvrzením nesouhlasím.
Spíše se přikláním k tvrzení že na serveru kde hraješ jsou tyto věci bugle (např že trauma neprocuje s hotek)...
ono to procuje ale 250 over 6s sa mi zda dost low .. a 2% sanca ze proskoci reju na target co je vlastne instant sa mi tiez nezda ako OP boost
Whipe- Poeet p?íspivku : 23
Points : 22
Registration date : 19. 10. 12
Re: [RESTO] Druid BiS (T10)
Je to 250×6×počet lidí v okolí procnutého hráče. Jak píše Silverr, když to procuje, může to u BQ nebo Festerguta udělat okolo 8% healingu, ale můžeš jít druhý pull a udělá to 2%. Je to strašně o náhodě.
Wesa- Poeet p?íspivku : 1030
Points : 992
Registration date : 09. 03. 12
.
Traumy se rozhodně nějak nezastávám ale T10 bonus je velice dobrý pokud healujes tak jak máš healovat což je přes 50% fightu spam reju. (Záleží na druhu fightu)
silverr- Poeet p?íspivku : 578
Points : 506
Registration date : 02. 07. 10
Re: [RESTO] Druid BiS (T10)
silverr napsal:Traumy se rozhodně nějak nezastávám ale T10 bonus je velice dobrý pokud healujes tak jak máš healovat což je přes 50% fightu spam reju. (Záleží na druhu fightu)
samozrejme ze spamujem reju ale 2% to radsej 1x kliknem proste .. ja neviem pride mi to ako zbytocnost
Whipe- Poeet p?íspivku : 23
Points : 22
Registration date : 19. 10. 12
.
Ok, zkusíme T10 bonus vložit do fightu který je hodně rozmanitý pokud se jedná o schopnosti bose, tudiž ne tak jednotvárný pro resto druida.
Jako zdroj jsem použil náš world of logs z nedávného UD 25 (Mimiron HC)
Rejuvenation 701567 38.3 %
Wild Growth 348088 19.0 %
Protection of Ancient Kings 311750 17.0 %
Nourish 150409 8.2 %
Regrowth 133727 7.3 %
Swiftmend 103593 5.6 %
Lifebloom 30907 1.7 %
Tranquility 18349 1.0 %
Rejuvenation zde tiknul celkem 1060x, což znamená že bonus by měl procnout cca 21x.
Budu brát že 1 tik reju dává 3300 healingu (držím se při zemi), to znamená že za jedno procnutí nám to dá 19800 x 21 = 415800
Toto je sice vcelku hezké číslo, ale je zcela nesmyslné protože musíme brát v potaz overhealing, který je opravdu obrovský u bossu kteří nedisponují žádným AURA PERIODIC DAMAGEM (což je většina boosu na wotlku). Jedná se cca o 80% ... tato hodnota se extrémně mění v závislosti na druhu fightu.
Každopádně budeme brát hodnotu která je daná na world of logs a to je 80%.
To by znamenalo že nám T10 bonus nehealoval 83160... budeme shovívavý a budeme věřit že nám bonus bude procovat zrovna v tu nepravou chvílí, tudíž budeme brát hodnotu trošku nižší cca 70000.
70000 healingu z T10 bonusu bohužel nedokážeme v žádném případě nahradit nesetovými částmi které nám Icc nabízí, protože nesetové části mají téměř srovnatelné staty (ne li horší než T10).
Nedovoluji si říct kolik spell poweru by bylo třeba aby jsme překonali boost z T10 bonusu což je v našem případě 70000, ale myslím si že hranice by musela silně přesáhnout 150SP(čehož bohužel nelze dosáhnout), a haste se v tomto případě neřeší protože už jsme dávno za soft capem a jediné na co má ještě nějaký vliv je regrowth.
Jako zdroj jsem použil náš world of logs z nedávného UD 25 (Mimiron HC)
Rejuvenation 701567 38.3 %
Wild Growth 348088 19.0 %
Protection of Ancient Kings 311750 17.0 %
Nourish 150409 8.2 %
Regrowth 133727 7.3 %
Swiftmend 103593 5.6 %
Lifebloom 30907 1.7 %
Tranquility 18349 1.0 %
Rejuvenation zde tiknul celkem 1060x, což znamená že bonus by měl procnout cca 21x.
Budu brát že 1 tik reju dává 3300 healingu (držím se při zemi), to znamená že za jedno procnutí nám to dá 19800 x 21 = 415800
Toto je sice vcelku hezké číslo, ale je zcela nesmyslné protože musíme brát v potaz overhealing, který je opravdu obrovský u bossu kteří nedisponují žádným AURA PERIODIC DAMAGEM (což je většina boosu na wotlku). Jedná se cca o 80% ... tato hodnota se extrémně mění v závislosti na druhu fightu.
Každopádně budeme brát hodnotu která je daná na world of logs a to je 80%.
To by znamenalo že nám T10 bonus nehealoval 83160... budeme shovívavý a budeme věřit že nám bonus bude procovat zrovna v tu nepravou chvílí, tudíž budeme brát hodnotu trošku nižší cca 70000.
70000 healingu z T10 bonusu bohužel nedokážeme v žádném případě nahradit nesetovými částmi které nám Icc nabízí, protože nesetové části mají téměř srovnatelné staty (ne li horší než T10).
Nedovoluji si říct kolik spell poweru by bylo třeba aby jsme překonali boost z T10 bonusu což je v našem případě 70000, ale myslím si že hranice by musela silně přesáhnout 150SP(čehož bohužel nelze dosáhnout), a haste se v tomto případě neřeší protože už jsme dávno za soft capem a jediné na co má ještě nějaký vliv je regrowth.
silverr- Poeet p?íspivku : 578
Points : 506
Registration date : 02. 07. 10
Similar topics
» [RESTO] Druid [4.3.4] guide by Silverr
» [RESTO] Druid [3.3.5] guide by Silverr
» [RESTO] Druid PvE equip (Ulduar)
» [RESTO] Druid [3.3.5] guide by Silverr
» [RESTO] Druid PvE equip (Ulduar)
The Genesis forum :: World of Warcraft :: Class guides :: WotLK :: Druid
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|